Daikin įrangos garantijos sąlygos
- UAB Exposito garantuoja, kad parduodamos Daikin Prekės (Įranga) atitinka įprastus tokio pobūdžio gaminiams keliamus kokybės reikalavimus ir prekių gamintojų standartus. Nebent Šalys raštu susitaria kitaip, parduodamoms prekėms taikoma gamintojo suteiktos apimties ir termino garantija.
- UAB Exposito suteikia prekei tokio paties termino bei apimties garantiją, kokio termino bei apimties garantiją prekei yra suteikęs jos gamintojas. Prekių garantija įsigalioja nuo gamintojo garantijos suteikimo tai konkrečiai prekei dienos.
- DAIKIN gamintojo prekėms (įrangai) taikoma skirtinga gamintojo garantija: oro kondicionavimo įrangai SPLIT, SKY AIR, VRV, PACKAGED, VAM), šildymo įrangai (ALTERMA, HYBRID) išskyrus dujinius katilus, fankoilus, oro filtrus – 36 mėn., dujiniams katilams 24 mėn., vandeninėms šaldymo mašinoms (čileriams), vėdinimo kameroms 12 mėn. garantija, kuri įsigalioja nuo PVM sąskaitos-faktūros išrašymo datos su sąlyga, kad Pirkėjo (galutinio vartotojo) objekte bus atliekama sisteminga įrangos profilaktinė priežiūra (elektros įvado, šaltnešio/freono kiekio ir dujų slėgio tikrinimas, filtrų, tepimo mazgų, išorinių blokų profilaktika ir filtrų bei šilumokaičių valymas bent 2 kartus per 12 mėn. Jeigu įranga dirba tik vieną sezoną per metus (tik vėsina arba tik šildo, pvz.: vasaros sezono metu – vėsina, žiemos - šildo), profilaktinę priežiūrą užtenka atlikti 1 kartą per 12 mėn., nebent gamintojas pateikia dažnesnį įrangos patikros reikalavimą konkrečiu atveju. Sąlyga - aptarnavimą turi atlikti sertifikuota Daikin serviso partnerių įmonė, turinti tokios veiklos patirtį, kvalifikaciją ir atitinkamą įrangą, tam pateikiant įrodančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra, periodinės patikros akto/-ų su žmogaus/įmonės atlikusiu/-ios paslaugas parašu, data). Neatliekant tinkamos profilaktinės įsigytos įrangos priežiūros galutinio pirkėjo objekte, įrangos kokybės garantija galioja iki pirmojo tokios priežiūros termino t. y. 6 (šešis) mėnesius.
- Kitai šildymo/vėsinimo įrangai (ne DAIKIN firmos, arba ne pilnos komplektacijos DAIKIN įrangai, taip pat DAIKIN įrangai komplektuojamai su kitų gamintojų gaminiais) suteikiama 12 mėn. garantija, jeigu dėl to nebuvo sutarta raštu atskira sutartimi tarp UAB Exposito ir Pirkėjo.
- Prekių kokybės garantija netaikoma ir negalioja šiais atvejais:
- pirkėjas/galutinis vartotojas ar tretieji neautorizuoti asmenys patys remontavo prekę;
- prekė pažeista mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitais būdais ir toks pažeidimas nėra pačios prekės veikimo pasekmė;
- prekė buvo naudojama ne pagal jos paskirtį arba naudojant, laikant, sandėliuojant, transportuojant ar montuojant prekę buvo nukrypta nuo montavimo ar naudojimosi techninės dokumentacijos;
- prekės gedimas atsirado dėl Force Majeure aplinkybių;
- prekė buvo pažeista, sugadinta trečiųjų asmenų ir tai niekaip nesusiję su natūraliu nusidėvėjimu ir/ar gedimu ar kitų trečiųjų asmenų veiksmų, nepriklausančių nuo INDUSTEK ar nuo prekės gamintojo valios, t. y.potvynio, audros, žaibo, trumpo jungimo, liūties, stichinės nelaimės, avarijos, gaisro, elektros įtampos svyravimų, elektros tiekimo nutrūkimo ir kitų panašių aplinkybių;
- natūralaus nusidėvėjimo prekės detalėms (filtrams, eksploatacinėms medžiagoms ir pan.);
- buvo naudojamos neoriginalios prekės atsarginės dalys ar eksploatacinės medžiagos;
- buvo nesilaikyta ar pažeistas prekės profilaktinių patikrinimų grafikas, nurodytas prekės naudojimosi instrukcijose ar gamintojo rekomendacijose arba profilaktinį patikrinimą, techninį aptarnavimą atliko nesertifikuoti ar kitaip gamintojo arba gamintojo įgalioto atstovo neįgalioti asmenys;
- Pirkėjas nėra tinkamai atsiskaitęs už prekę su Pardavėju pagal sutarties sąlygas ar įgijęs prekę neteisėtai, negali pateikti pirkimo PVM sąskaitos faktūros;
- nėra gamintojo originalaus lipduko/etiketės ant prekės/įrenginio, pagal ką būtų galima nustatyti ir aiškiai identifikuoti: tikslaus prekės modelio kodo, pagaminimo datos, serijinio numerio;
- prekė buvo eksploatuojama vietoje senos sistemos, kuri buvo nešvari, užteršta, neišvalyta (pvz. prekė šilumos siurblys oras-vanduo) dėl ko gedimas galėjo atsirasti;
- prekė buvo eksploatuojama tam nepritaikytoje aplinkoje (nesilaikoma temperatūrinių ir drėgnumo apribojimų);
- jei pirkėjas pakeitė principinę konstrukcinę instaliavimo schemą;
- prekė naudojama ne pagal paskirtį.
- UAB Exposito garantuoja, kad parduodamos prekės yra naujos, prekės neturi defektų ir per garantinį laikotarpį pakeis defektų turinčias detales, dalis. Visos pakeistos detalės tampa UAB Exposito nuosavybe. Garantija nenumato jokių kitų žalų ir kitų pretenzijų kompensacijos.
- Visos garantinės pretenzijos turi būti pateiktos iki garantijos laikotarpio pabaigos. Garantinių įsipareigojimų įvykdymą užtikrina UAB Exposito.
- Pretenzija dėl garantijos taikymo pirmumo teise privalo būti pareikšta įmonei iš kurios įranga buvo įsigyta.
- Garantija galioja tik tiems įrenginiams/prekėms, kurie yra parduoti ir sumontuoti Lietuvos Respublikos teritorijoje. Jei įrenginys parduodamas arba montuojamas užsienio šalyse, tokiu atveju garantija netaikoma.
- Prekių priėmimas: Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, bei remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Rekomendacija: Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite transporto važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos/pakuotės ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai padarykite nuotraukas ir pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė Jums prekes pasirašykite dvišaliais parašais. Esant abejonėms, atidarykite pakuotę dalyvaujant kurjeriui ir įsitikinkite, ar prekes yra sveikos, nepažeistos. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl: a) vėlesnių pretenzijų dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas; b) prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
- Garantijos taikymo tvarka: UAB Exposito garantiniu laikotarpiu įsipareigoja:
- Nemokamą atsarginių detalių tiekimą garantijos atveju;
- Nemokamas konsultacijas garantijos metu
- Po garantinį servisą ir aptarnavimą už papildomą mokestį.
- Defekto/-us turinčio įrenginio garantinis aptarnavimas, remontas atliekamas pateikus:
- Prekės gamintojo originalaus lipduko/etiketės nuotrauką (privalomai taikoma kiekvienam įrenginiui atskirai) su aiškiai matoma informacija: įrenginio tipas, tikslus modelio pavadinimas, pagaminimo data, serijinis numeris.
- Įrangos įsigijimo dokumento kopija (PVM sąskaitą faktūra, pagal pareikalavimą - originalas);
- Įrangos perdavimo (paleidimo) eksploatuoti akto kopija su įrenginį eksploatuoti atidavusio asmens rekvizitais (vardas, pavardė, įmonė, parašas, mobilus telefonas, el.paštas), data, pažymėtais atliktais darbais, galutinio vartotojo parašas
- Mokesčiai už paslaugas ir paslaugų teikimo sąlygos, UAB Exposito serviso įkainiai**:
- Valandinis įkainis:
- 72,60 EUR/val. darbo laiku (8:00 – 17:00 val., pirmadieniais-penktadieniais);
- 108,90 EUR/val. ne darbo laiku, išeiginių bei švenčių dienomis.
- Minimalus fiksuojamas laikas: 1 darbo valanda, toliau darbo laikas skaičiuojama kas 1/2 val. (30 min). Utenos miesto ribose atvykimo mokestis neskaičiuojamas, užmiesčiuose ar kituose Lietuvos miestuose skaičiuojamas atvykimo mokestis 0,12 EUR/km. Mokestis skaičiuojamas į vieną pusę.
- **Aukščiau nurodyti įkainiai yra su PVM. Įkainiai ir sąlygos galioja iki 2020-12-31 arba kito atskiro UAB Exposito sprendimo bei paskelbimo internetinėje svetainėje. UAB Exposito pasilieka sau teisę keisti paslaugų tiekimo sąlygas ir įkainius savo nuožiūra be atskiro išankstinio pranešimo, juos paskelbiant savo internetiniame tinklalapyje.
- Valandinis įkainis:

šildymo sistemos įdiegimo į eksploataciją aktas.pdf | |
File Size: | 790 kb |
File Type: |