Garantinės sąlygos, pristatymas
Daikin produkcijos garantinės sąlygos
- UAB Exposito garantuoja, kad parduodamos Daikin Prekės (Įranga) atitinka įprastus tokio pobūdžio gaminiams keliamus kokybės reikalavimus ir prekių gamintojų standartus. Nebent Šalys raštu susitaria kitaip, parduodamoms prekėms taikoma gamintojo suteiktos apimties ir termino garantija.
- UAB Exposito suteikia prekei tokio paties termino bei apimties garantiją, kokio termino bei apimties garantiją prekei yra suteikęs jos gamintojas. Prekių garantija įsigalioja nuo gamintojo garantijos suteikimo tai konkrečiai prekei dienos.
- DAIKIN gamintojo prekėms (įrangai) taikoma skirtinga gamintojo garantija: oro kondicionavimo įrangai SPLIT, SKY AIR, VRV, PACKAGED, VAM), šildymo įrangai (ALTERMA, HYBRID) išskyrus dujinius katilus, fankoilus, oro filtrus – 36 mėn., dujiniams katilams 24 mėn., vandeninėms šaldymo mašinoms (čileriams), vėdinimo kameroms 12 mėn. garantija, kuri įsigalioja nuo PVM sąskaitos-faktūros išrašymo datos su sąlyga, kad Pirkėjo (galutinio vartotojo) objekte bus atliekama sisteminga įrangos profilaktinė priežiūra (elektros įvado, šaltnešio/freono kiekio ir dujų slėgio tikrinimas, filtrų, tepimo mazgų, išorinių blokų profilaktika ir filtrų bei šilumokaičių valymas bent 2 kartus per 12 mėn. Jeigu įranga dirba tik vieną sezoną per metus (tik vėsina arba tik šildo, pvz.: vasaros sezono metu – vėsina, žiemos - šildo), profilaktinę priežiūrą užtenka atlikti 1 kartą per 12 mėn., nebent gamintojas pateikia dažnesnį įrangos patikros reikalavimą konkrečiu atveju. Sąlyga - aptarnavimą turi atlikti sertifikuota Daikin serviso partnerių įmonė, turinti tokios veiklos patirtį, kvalifikaciją ir atitinkamą įrangą, tam pateikiant įrodančius dokumentus (PVM sąskaita faktūra, periodinės patikros akto/-ų su žmogaus/įmonės atlikusiu/-ios paslaugas parašu, data). Neatliekant tinkamos profilaktinės įsigytos įrangos priežiūros galutinio pirkėjo objekte, įrangos kokybės garantija galioja iki pirmojo tokios priežiūros termino t. y. 6 (šešis) mėnesius.
- Kitai šildymo/vėsinimo įrangai (ne DAIKIN firmos, arba ne pilnos komplektacijos DAIKIN įrangai, taip pat DAIKIN įrangai komplektuojamai su kitų gamintojų gaminiais) suteikiama 12 mėn. garantija, jeigu dėl to nebuvo sutarta raštu atskira sutartimi tarp UAB Exposito ir Pirkėjo.
- Prekių kokybės garantija netaikoma ir negalioja šiais atvejais:
- pirkėjas/galutinis vartotojas ar tretieji neautorizuoti asmenys patys remontavo prekę;
- prekė pažeista mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitais būdais ir toks pažeidimas nėra pačios prekės veikimo pasekmė;
- prekė buvo naudojama ne pagal jos paskirtį arba naudojant, laikant, sandėliuojant, transportuojant ar montuojant prekę buvo nukrypta nuo montavimo ar naudojimosi techninės dokumentacijos;
- prekės gedimas atsirado dėl Force Majeure aplinkybių;
- prekė buvo pažeista, sugadinta trečiųjų asmenų ir tai niekaip nesusiję su natūraliu nusidėvėjimu ir/ar gedimu ar kitų trečiųjų asmenų veiksmų, nepriklausančių nuo INDUSTEK ar nuo prekės gamintojo valios, t. y.potvynio, audros, žaibo, trumpo jungimo, liūties, stichinės nelaimės, avarijos, gaisro, elektros įtampos svyravimų, elektros tiekimo nutrūkimo ir kitų panašių aplinkybių;
- natūralaus nusidėvėjimo prekės detalėms (filtrams, eksploatacinėms medžiagoms ir pan.);
- buvo naudojamos neoriginalios prekės atsarginės dalys ar eksploatacinės medžiagos;
- buvo nesilaikyta ar pažeistas prekės profilaktinių patikrinimų grafikas, nurodytas prekės naudojimosi instrukcijose ar gamintojo rekomendacijose arba profilaktinį patikrinimą, techninį aptarnavimą atliko nesertifikuoti ar kitaip gamintojo arba gamintojo įgalioto atstovo neįgalioti asmenys;
- Pirkėjas nėra tinkamai atsiskaitęs už prekę su Pardavėju pagal sutarties sąlygas ar įgijęs prekę neteisėtai, negali pateikti pirkimo PVM sąskaitos faktūros;
- nėra gamintojo originalaus lipduko/etiketės ant prekės/įrenginio, pagal ką būtų galima nustatyti ir aiškiai identifikuoti: tikslaus prekės modelio kodo, pagaminimo datos, serijinio numerio;
- prekė buvo eksploatuojama vietoje senos sistemos, kuri buvo nešvari, užteršta, neišvalyta (pvz. prekė šilumos siurblys oras-vanduo) dėl ko gedimas galėjo atsirasti;
- prekė buvo eksploatuojama tam nepritaikytoje aplinkoje (nesilaikoma temperatūrinių ir drėgnumo apribojimų);
- jei pirkėjas pakeitė principinę konstrukcinę instaliavimo schemą;
- prekė naudojama ne pagal paskirtį.
- UAB Exposito garantuoja, kad parduodamos prekės yra naujos, prekės neturi defektų ir per garantinį laikotarpį pakeis defektų turinčias detales, dalis. Visos pakeistos detalės tampa UAB Exposito nuosavybe. Garantija nenumato jokių kitų žalų ir kitų pretenzijų kompensacijos.
- Visos garantinės pretenzijos turi būti pateiktos iki garantijos laikotarpio pabaigos. Garantinių įsipareigojimų įvykdymą užtikrina UAB Exposito.
- Pretenzija dėl garantijos taikymo pirmumo teise privalo būti pareikšta įmonei iš kurios įranga buvo įsigyta.
- Garantija galioja tik tiems įrenginiams/prekėms, kurie yra parduoti ir sumontuoti Lietuvos Respublikos teritorijoje. Jei įrenginys parduodamas arba montuojamas užsienio šalyse, tokiu atveju garantija netaikoma.
- Prekių priėmimas: Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, bei remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Rekomendacija: Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite transporto važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos/pakuotės ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai padarykite nuotraukas ir pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė Jums prekes pasirašykite dvišaliais parašais. Esant abejonėms, atidarykite pakuotę dalyvaujant kurjeriui ir įsitikinkite, ar prekes yra sveikos, nepažeistos. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl: a) vėlesnių pretenzijų dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas; b) prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
- Garantijos taikymo tvarka: UAB Exposito garantiniu laikotarpiu įsipareigoja:
- Nemokamą atsarginių detalių tiekimą garantijos atveju;
- Nemokamas konsultacijas garantijos metu
- Po garantinį servisą ir aptarnavimą už papildomą mokestį.
- Defekto/-us turinčio įrenginio garantinis aptarnavimas, remontas atliekamas pateikus:
- Prekės gamintojo originalaus lipduko/etiketės nuotrauką (privalomai taikoma kiekvienam įrenginiui atskirai) su aiškiai matoma informacija: įrenginio tipas, tikslus modelio pavadinimas, pagaminimo data, serijinis numeris.
- Įrangos įsigijimo dokumento kopija (PVM sąskaitą faktūra, pagal pareikalavimą - originalas);
- Įrangos perdavimo (paleidimo) eksploatuoti akto kopija su įrenginį eksploatuoti atidavusio asmens rekvizitais (vardas, pavardė, įmonė, parašas, mobilus telefonas, el.paštas), data, pažymėtais atliktais darbais, galutinio vartotojo parašas
- Mokesčiai už paslaugas ir paslaugų teikimo sąlygos, UAB Exposito serviso įkainiai**:
- Valandinis įkainis:
- 72,60 EUR/val. darbo laiku (8:00 – 17:00 val., pirmadieniais-penktadieniais);
- 108,90 EUR/val. ne darbo laiku, išeiginių bei švenčių dienomis.
- Minimalus fiksuojamas laikas: 1 darbo valanda, toliau darbo laikas skaičiuojama kas 1/2 val. (30 min). Utenos miesto ribose atvykimo mokestis neskaičiuojamas, užmiesčiuose ar kituose Lietuvos miestuose skaičiuojamas atvykimo mokestis 0,12 EUR/km. Mokestis skaičiuojamas į vieną pusę.
- **Aukščiau nurodyti įkainiai yra su PVM. Įkainiai ir sąlygos galioja iki 2023-12-31 arba kito atskiro UAB Exposito sprendimo bei paskelbimo internetinėje svetainėje. UAB Exposito pasilieka sau teisę keisti paslaugų tiekimo sąlygas ir įkainius savo nuožiūra be atskiro išankstinio pranešimo, juos paskelbiant savo internetiniame tinklalapyje.
- Valandinis įkainis:
Prekių pristatymo ir bendrosios garantinės sąlygos
Prekių pristatymas
Prekes pristato kurejeriai (Venipak, DPD, kit.). Kiekvienu atveju pristatymo kaina priklauso nuo įrangos komplektacijos, bendro krovinio svorio, pristatymo atstumo, skubumo ir kitų veiksnių. Prekių pristatymo kaina nurodoma komerciniuose pasiūlymuose, jei klientas užsako transporto paslaugas. Prekes atsiimti taip pat gali ir patys klientai iš mūsų biuro ar tiekėjų tiekėjų sandėlių. Plačiau čia...
Atsiskaitymas už prekes ir paslaugas
Už prekes ir paslaugas galima atsiskaityti pavedimu arba grynaisiais, gavus komercinį pasiūlymą, išankstinę sąskaitą apmokėjimui ar pvm sąskaitą faktūrą. Pasiūlyme, išankstinėje sąskaitoje, pvm sąskaitoje faktūroje ar sutartyje nurodoma apmokėjimo sąlygos terminai. Paprastai, už prekes ir paslaugas reikalingas 30 % avansas prieš užsakant įrangą, bei pilnas apmokėjimas prieš pristatant įrangą (išankstinis apmokėjimas). Už paslaugas - įrangos montavimą, remontą, profilaktiką, atsiskaitoma po darbų atlikimo, paleidimo, darbų akto pasirašymo, ir pvm sąsktios faktūros išrašymo (galimos išimtys išskirtiniais atvejais).
Garantijos sąlygos įrangai ir paslaugoms
Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalimi – „Laikoma, kad pardavėjas visais atvejais garantuoja daiktų kokybę (garantija pagal įstatymą)“. Taip pat – vadovaujantis to paties straipsnio 10 dalimi, kuri numato, kad pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino.
Komercinės įrangos garantijos sąlygos šildymo, vėdinimo, kondicionavimo įrangai yra tokios kokias nustato įrangos gamintojai. Kiekvienu atveju įrangos komercinės garantijos sąlygos nurodomos komerciniuose pasiūlymuose, bei nurodomos įrangos pirkimo - pardavimo sutartyse. Kadangi šildymo ir vėdinimo įranga yra specifinė, kurios eksploatavimo trukmė tiesiogiai priklauso nuo vartotojo eksploatacijos ypatumų, instaliavimo aplinkos, tai kaip nurodo įrangos gamintojai ir tiekėjai, komercinė garantija įrangai galioja tokiu atveju jei įranga yra tinkamai eksploatuojama, pagal gamintojo nurodytas eksploatavimo instrukcijas : užtikrinamas saugus elektros tiekimas, įranga tinkamai sumontuota, atliekama periodinė kasmetinė profilaktika, bent kartą metuose, bei kiti punktai nuorodomi sutartyse.
Kadangi šaldymo, šildymo ir vėdinimo įrangos preižiūra, profilaktika reikalauja specifinių žinių, tai įrangos profilaktikos darbus gali atlikti autorizuotos įmonės, užsiimančios šia veikla, bei yra išklausiusios kursus, turinčios OAM-F pažymėjimus. Montavimo bei remonto darbų komercinė garantija nustatoma kiekvienu atveju individualiai ir nurodoma pasiūlymuose, sutartyse.
Teisė atsisakyti nuotoliniu būdu užsakytos prekės
1. Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus 2 dalyje numatytas išimtis.
2. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
2) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
3) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
4) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
5) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
Vartotojas praneša verslininkui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą:
1) pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą. Šią formą tvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliota institucija; arba
2) pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties.
Vartotojų teisės, nuorodos
„Prašymą ar skundą dėl įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ”.
Prekes pristato kurejeriai (Venipak, DPD, kit.). Kiekvienu atveju pristatymo kaina priklauso nuo įrangos komplektacijos, bendro krovinio svorio, pristatymo atstumo, skubumo ir kitų veiksnių. Prekių pristatymo kaina nurodoma komerciniuose pasiūlymuose, jei klientas užsako transporto paslaugas. Prekes atsiimti taip pat gali ir patys klientai iš mūsų biuro ar tiekėjų tiekėjų sandėlių. Plačiau čia...
Atsiskaitymas už prekes ir paslaugas
Už prekes ir paslaugas galima atsiskaityti pavedimu arba grynaisiais, gavus komercinį pasiūlymą, išankstinę sąskaitą apmokėjimui ar pvm sąskaitą faktūrą. Pasiūlyme, išankstinėje sąskaitoje, pvm sąskaitoje faktūroje ar sutartyje nurodoma apmokėjimo sąlygos terminai. Paprastai, už prekes ir paslaugas reikalingas 30 % avansas prieš užsakant įrangą, bei pilnas apmokėjimas prieš pristatant įrangą (išankstinis apmokėjimas). Už paslaugas - įrangos montavimą, remontą, profilaktiką, atsiskaitoma po darbų atlikimo, paleidimo, darbų akto pasirašymo, ir pvm sąsktios faktūros išrašymo (galimos išimtys išskirtiniais atvejais).
Garantijos sąlygos įrangai ir paslaugoms
Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalimi – „Laikoma, kad pardavėjas visais atvejais garantuoja daiktų kokybę (garantija pagal įstatymą)“. Taip pat – vadovaujantis to paties straipsnio 10 dalimi, kuri numato, kad pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino.
Komercinės įrangos garantijos sąlygos šildymo, vėdinimo, kondicionavimo įrangai yra tokios kokias nustato įrangos gamintojai. Kiekvienu atveju įrangos komercinės garantijos sąlygos nurodomos komerciniuose pasiūlymuose, bei nurodomos įrangos pirkimo - pardavimo sutartyse. Kadangi šildymo ir vėdinimo įranga yra specifinė, kurios eksploatavimo trukmė tiesiogiai priklauso nuo vartotojo eksploatacijos ypatumų, instaliavimo aplinkos, tai kaip nurodo įrangos gamintojai ir tiekėjai, komercinė garantija įrangai galioja tokiu atveju jei įranga yra tinkamai eksploatuojama, pagal gamintojo nurodytas eksploatavimo instrukcijas : užtikrinamas saugus elektros tiekimas, įranga tinkamai sumontuota, atliekama periodinė kasmetinė profilaktika, bent kartą metuose, bei kiti punktai nuorodomi sutartyse.
Kadangi šaldymo, šildymo ir vėdinimo įrangos preižiūra, profilaktika reikalauja specifinių žinių, tai įrangos profilaktikos darbus gali atlikti autorizuotos įmonės, užsiimančios šia veikla, bei yra išklausiusios kursus, turinčios OAM-F pažymėjimus. Montavimo bei remonto darbų komercinė garantija nustatoma kiekvienu atveju individualiai ir nurodoma pasiūlymuose, sutartyse.
Teisė atsisakyti nuotoliniu būdu užsakytos prekės
1. Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus 2 dalyje numatytas išimtis.
2. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:
1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
2) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
3) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
4) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
5) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
Vartotojas praneša verslininkui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą:
1) pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą. Šią formą tvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliota institucija; arba
2) pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties.
Vartotojų teisės, nuorodos
„Prašymą ar skundą dėl įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ”.